Number of the records: 1
Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike
Title Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike Author info Lenka Šimorová Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/ 0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords organizácie medzinárodné * identita podniková * imidž * firmy * globalizácia Annotation Corporate Image (Cim) ako súčasť Corporate Identity a hospodárska kríza. Stratégie firiem používané na zníženie dosahov hospodárskej krízy. Firmy postupne chápu potrebu mať silný Cim, alebo aspoň taký, ktorý nepoškodzuje firmu. Akonáhle bude Cim poškvrnená, existuje veľmi malá šanca na prekonanie takého poškodenia a pomalý návrat resp. zánik. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01261-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1