Number of the records: 1  

Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike

  1. Title Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike
    Author infoLenka Šimorová
    Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/ 0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords organizácie medzinárodné * identita podniková * imidž * firmy * globalizácia
    AnnotationCorporate Image (Cim) ako súčasť Corporate Identity a hospodárska kríza. Stratégie firiem používané na zníženie dosahov hospodárskej krízy. Firmy postupne chápu potrebu mať silný Cim, alebo aspoň taký, ktorý nepoškodzuje firmu. Akonáhle bude Cim poškvrnená, existuje veľmi malá šanca na prekonanie takého poškodenia a pomalý návrat resp. zánik.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01261-012, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.