Number of the records: 1
Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
Title Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja Author info Veronika Fogašová Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 48-68. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords predaj * predaj priamy * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci Annotation Aktuálne prístupy k marketingu realizovaného v mieste predaja so zameraním najmä na marketingovú komunikáciu so zákazníkom v reakcii na celospoločenské zmeny a tým aj zmeny v správaní zákazníkov. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja. Bluetooth marketing, mobile couponing, mobile tagging, platba mobilom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01284-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1