Number of the records: 1
Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku
Title Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku Author info Marína Smolková Author Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 94-107. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords banky * Slovensko * komunikácia * komunikácia marketingová * logo * reklama inštitucionálna Annotation Výsledky pozorovania konzistentnej komunikácie 10 slovenských bánk dominantných na slovenskom trhu. Sledovaných bolo päť indikátorov konzistentnosti - logo banky a jeho farebnosť, slogan, deklarovanie príslušnosti ku skupine, televízna reklama (nálada, korporátny hlas, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania) a printová reklama (nálada, využitie a stálosť korporátnych prvkov, spôsob spracovania). Poznatky z pozorovania sú zhrnuté v tabuľke. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01284-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1