Number of the records: 1  

Prieskum trhu

  1. Názov Prieskum trhu
    Súbežný názovMarket research
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 24-37. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh * trh spotrebiteľský * prieskum trhu * vzťahy trhové * stratégia marketingová * prieskum potrieb * nerovnováha trhová * výskum marketingový * výskum trhu
    AnotáciaPrieskum trhu, aktuálne problémy a hľadanie optimálnych riešení. Teoretické východiská prieskumu trhu. Komplexné vymedzenie základných teroretických pojmov súvisiacich s oblasťou prieskumu trhu a marketingových stratégií.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01341-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.