Number of the records: 1
Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii - vybrané problémy
Title Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii - vybrané problémy Parallel title New trends in marketing and marketing communication - selected problems Author info Katarína Grančičová, Gabriela Dubcová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 61-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing sieťový * internet * siete sociálne * skupiny cieľové * konkurencia Annotation Vývoj marketingu a reakcie na meniace sa prostredie. Koncentrácia a maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Nové nástroje a formy marketingu a marketingovej komunikácie. Využitie informačných a komunikačných foriem marketingu, guerrilla marketing, virálny marketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01341-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1