Number of the records: 1  

Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu)

  1. Title Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu)
    Parallel titleResearch of globalization impacts on the business marketing strategy in Slovakia (example of sugar industry)
    Author infoŠtefan Majtán, Martina Špilová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 114-122. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * Slovensko * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * prostredie podnikateľské * nástroje marketingové * trh * regulácia * politika poľnohospodárska
    AnnotationMarketingové stratégie v globalizujúcom sa prostredí a podnikateľská činnosť v cukrovarníckom priemysle. Dopady globalizácie na slovenské podniky. Výsledky vplyvu globalizácie na marketingové aktivity podnikov cukrovarníckeho priemyslu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01341-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.