Number of the records: 1
Marketing communication of bioproducts
Title Marketing communication of bioproducts Author info Denisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková Author Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 88-99. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 631 - Poľnohospodárstvo Keywords bioprodukty * farmy * komunikácia marketingová * Slovensko Annotation Poľnohospodárska pôda a počet fariem na Slovensku. Spotreba bioproduktov a organických produktov. Ceny bio organických produktov. Charakteristika, produkty biofariem Agrokruh. Cieľové skupiny biofariem. Marketingová komunikácia bioproduktov. Reklama na bioprodukty. Celkové hodnotenie a odporúčania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01191-055, originál dokumentu
article
Number of the records: 1