Number of the records: 1
Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode
Title Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode Parallel title Geographic aspects of marketing mix in retailing Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 19-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * komunikácia marketingová * produkty * distribúcia * ceny * náklady * lokalizácia * maloobchod Annotation Prispôsobovanie ponuky z hľadiska marketingu. Typy správaní európskych spotrebiteľov. Prispôsobovanie ponuky v rámci nákupných oblastí. Marketingová komunikácia a geomarketing. Cena a geomarketing. Geomarketing v distribúcii. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01437-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1