Number of the records: 1
Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu
Title Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu Parallel title Geographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 28-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords systémy informačné geografické * báza dát * informácie * spotrebitelia * marketing * výskum * projekty * konkurencieschopnosť Annotation Charakteristika geomarketingu. Nástroje geomarketingu. Geografický informačný systém (GIS). Databázy údajov. Zdroje informácií pre tvorbu databáz. Aplikácia geomarketingu. Metodológia výskumu v rámci projektu VEGA 1/0039/11 GIS ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01439-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1