Number of the records: 1
Value oriented brand management
Title Value oriented brand management Author info Eleonora Fendeková, Michael Mandat Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Mandat Michael EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 7-20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords značky výrobkov * manažment * hodnota * hodnota podniku * modely * prieskum Annotation Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci manažment značky. Súčasný stav manažmentu značky. Prístup psychologický, prístup komunikačný, prístup orientovaný na hodnotu. Výsledky. Vývoj 4-fázového modelu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01530-015, originál dokumentu
article
Number of the records: 1