Number of the records: 1  

Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku

  1. Title Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s.7-19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * riadenie podnikové * kontroling * nástroje marketingové * analýza swot
    AnnotationCharakteristika marketingového kontrolingu ako nástroja na skvalitnenie podnikového riadenia a jeho postavenie v systéme podnikového kontrolingu so zreteľom na jeho funkcie a nástroje v kontexte systému strategického a operatívneho marketingového kontrolingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01584-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.