Number of the records: 1  

Sezónny marketing

  1. Title Sezónny marketing
    Author infoMiloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 32-34. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords obchod * manažment sortimentný * produkty * riadenie predaja * technika predaja * výmena tovarová * psychológia predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * reklama * konkurencia
    AnnotationSezónny marketing na obnovenie pestrého zvykového roku a odbúravanie monotónnosti a stereotypu predaja. Pripomenutie zvykov a tradícií najmenej jednou akciou mesačne. Účinné podnety k nákupom. Odlíšenie sa od konkurencie a internacionálna reklama.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.