Number of the records: 1  

Digitální naděje a palčivější problémy

  1. Title Digitální naděje a palčivější problémy
    Author infoVeronika Bartošová
    Author Bartošová Veronika
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 42-43. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama vonkajšia * propagácia * digitalizácia * marketing
    AnnotationCelkový podiel outdoor reklamy na reklamných výdavkoch za posledných päť rokov v globálnom meradle. Problémy stagnovania. Stratégia veľkých hráčov, medzi ktorých patrí spoločnosť JCDecaux - menej je viac. Redukcia tradičných plôch a investície do modernizácie verejných priestranstiev. Mobilné šance pre OOH platformy. Skúsenosti z Veľkej Británie.
    URLhttp://trendmarketing.ihned.cz/c1-53820970-digitalni-nadeje-a-palcivejsi-problemy
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.