Number of the records: 1
Ekologický marketing: príležitosť pre inováciu
Title Ekologický marketing: príležitosť pre inováciu Parallel title Ecological marketing: opportunity for inovation Author info Matúš Borguľa Author Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * stratégia marketingová * politika sortimentná * inovácia * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * environmentalistika * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Pohľad na možnosti uplatnenia ekologického marketingu do podnikovej praxe. Ekologická distribučná, komunikačná, cenová a produktová politika. Význam ekologického marketingu pre podnik. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-007, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 129.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1