Number of the records: 1  

Ekologický marketing: príležitosť pre inováciu

  1. Title Ekologický marketing: príležitosť pre inováciu
    Parallel titleEcological marketing: opportunity for inovation
    Author infoMatúš Borguľa
    Author Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * stratégia marketingová * politika sortimentná * inovácia * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * environmentalistika * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationPohľad na možnosti uplatnenia ekologického marketingu do podnikovej praxe. Ekologická distribučná, komunikačná, cenová a produktová politika. Význam ekologického marketingu pre podnik.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-007, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF129.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.