Number of the records: 1
Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti
Title Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti Parallel title Social marketing helps to solve the social problems of the society Author info Viera Čihovská, Jana Kováčová Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * marketing mix * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * problémy spoločenské * kvalita života Annotation Problematika sociálneho marketingu, jeho podstata a identifikácia hlavných oblastí sociálnych problémov, ktorých riešenie môže poskytnúť sociálny marketing. Charakteristika sociálneho marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-011, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 107.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1