Number of the records: 1
Marketgový mix z hľadiska geomarketingu
Title Marketgový mix z hľadiska geomarketingu Parallel title Marketing mix from the point of view of geomarketing Author info Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * informatika * geografia * lokalizácia Annotation Geomarketing je nástroj modernej informatiky, ktorý umožnuje zvýšit kapacitu spracovania marketingových a obchodných informácií a ich geografickú lokalizáciu. Charakteristické znaky nákupnej oblasti a realizácia efektívnej marketingovej stratégie marketingového mixu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-033, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 87.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1