Number of the records: 1
Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite
Title Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite Parallel title The Synthesis of theory and practise in marketing audit Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords marketing * stratégia marketingová * plán marketingový * nástroje marketingové * metódy organizácie * metódy riadenia * audit * kontroling Annotation Marketingový audit ako súhrnné, systematické a nezávislé preskúmanie prostredia, stratégie a činností firmy na zistenie jej problémov a príležitostí, ako aj prípravy plánov na zlepšenie marketingového výkonu firmy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-036, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 97.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1