Number of the records: 1
Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov
Title Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov Parallel title Analysis of consumer buying purchase decisions Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * hladina cenová * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa Annotation Porovnanie ceny a výkonu a cenová opodstatnenosť produktu. Voľba vhodnej pozičnej stratégie pre produkty strednej cenovej hladiny. Predpoklady ovplyvnenia nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Podnikové ciele. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-043, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 74.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1