Number of the records: 1  

Chyby a omyly on-line marketingu

  1. Title Chyby a omyly on-line marketingu
    Author infoMichal Popelář
    Author Popelář Michal
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 21. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * internet * reklama * firmy * médiá * agentúry
    AnnotationPrehrešky, ktorých sa dopúšťajú marketéri v oblasti internetovej reklamy. Výhoda spolupráce s agentúrou. On-line nie je iba doplnok. Stanovenie cieľov kampane a meranie. Kreatívne plánovanie médií. On-line nie je zadarmo. Agentúra ako partner.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.