Number of the records: 1
Chyby a omyly on-line marketingu
Title Chyby a omyly on-line marketingu Author info Michal Popelář Author Popelář Michal Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 21. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * internet * reklama * firmy * médiá * agentúry Annotation Prehrešky, ktorých sa dopúšťajú marketéri v oblasti internetovej reklamy. Výhoda spolupráce s agentúrou. On-line nie je iba doplnok. Stanovenie cieľov kampane a meranie. Kreatívne plánovanie médií. On-line nie je zadarmo. Agentúra ako partner. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1