Number of the records: 1
Ze slabin jsme udělali přednosti
Title Ze slabin jsme udělali přednosti Author info Bohuslav Bohuněk, Jiří Vlasák Author Bohuněk Bohuslav (Interwiewer) Co-authors Vlasák Jiří (Interviewee) Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 28-30. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 663/664 - Potravinárstvo Keywords nápoje nealkoholické * firmy * komunikácia marketingová * reklama * médiá * televízia * Česko * Slovensko Annotation Rozhovor autora článku s marketingovým riaditeľom spoločnosti Kofola pre český a slovenský trh. Kto je kľúčovou cieľovou skupinou nápoja Kofola. Kofola ako československý nápoj. Ďalšie značky v portfóliu spoločnosti - Rajec, Vinea, Jupík a pod. Komunikácia firmy so spotrebiteľom. Reklama v televízii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1