Number of the records: 1
Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku
Title Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku Author info Ivan Bzdúšek, Mária Vasiľová Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 12-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9 Note IGM 2316069/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * marketing mix * výhody konkurenčné * výkonnosť * správanie spotrebiteľa * značky environmentálne Annotation Defínície zeleného marketingu. Zelený marketingový mix - produkt, marketingová komunikácia, cena, distribúcia. Zelený spotrebiteľ a jeho potreby. Segmentácia zelených spotrebiteľov. Voľba stratégie zeleného marketingu. Ekologická výkonnosť ako zdroj konkurenčnej výhody. Environmentálne označovanie. Nové prístupy v zelenom marketingu. Päť spôsobov ako zarobiť zvýšením environmentálnej výkonnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01706-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1