Number of the records: 1
Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
Title Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem Author info Katarína Chomová Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 51-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9 Note IGM 2316069/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * firmy Annotation Názory niektorých autorov na prepojenie spoločenskej zodpovednosti a marketingu firmy. Tlak zodpovedných spotrebiteľov. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01706-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1