Number of the records: 1  

Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem

  1. Názov Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
    Autorské údajeKatarína Chomová
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 51-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9
    PoznámkyIGM 2316069/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * firmy
    AnotáciaNázory niektorých autorov na prepojenie spoločenskej zodpovednosti a marketingu firmy. Tlak zodpovedných spotrebiteľov. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01706-006, originál dokumentu

    NázovPreklad názvu
    Digitálna agilita, digitálna konkurencieschopnosť a inovatívna výkonnosť MSP
    Autorské údaje
    Andrea Kő, Ariel Mitev, Tibor Kovács, Péter Fehér, Zoltán Szabó
    Autor
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.