Number of the records: 1
Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť
Title Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť Author info Kamila Rubaninská, Jana Onušková Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Onušková Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 81-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9 Note IGM 2316069/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * zákazníci * hodnota * starostlivosť o zákazníkov * systém CRM Annotation Starostlivosť o zákazníka. Fázy životného cyklu zákazníka. Hodnota a ziskovosť zákazníka. Potenciálna hodnota zákazníka. Rozdelenie zákazníkov do segmentov podľa ich ziskovosti a hodnoty. Spokojnosť a retencia zákazníka ako základ ekonomického úspechu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01706-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1