Number of the records: 1
Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky
Info RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD Title Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. september 1992. Zohľadnenie vplyvu štrukturálnej politiky na rozvoj regiónov. Prostriedky k zabezpečeniu funkčného rozvoja marketingových aktivít v rámci regiónov Author info vedúci riešiteľ Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Prachár Juraj Ivaničová Zlatica EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Vysoká škola ekonomická v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : VŠE , 1992. - 164 s. Document kind správy výskumné Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Public work category Research studies and running reports Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E00 01517-001, kópia plného textu
book
Number of the records: 1