Number of the records: 1
Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie
Title Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie Author info Veronika Hrdličková Author Hrdličková Veronika Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 63-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords maloobchod * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa Annotation Marketingová stratégia v maloobchode a jednotlivé prvky maloobchodného marketingového mixu. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v prostredí maloobchodu. Najvýznamnejšie faktory, ktoré značne ovplyvňujú nákupný rozhodovací proces spotrebiteľa. Database ARTICLES No. of Archival Copy E11 01828-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1