Number of the records: 1
Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov
Title Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov Author info Miroslava Loydlová, Zuzana Francová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 96-106. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.133 - Dopyt Keywords generácie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * marketing * komunikácia Annotation V dôsledku vonkajších vplyvov sa vo vyspelých ekonomikách formuje nový, sofistikovaný spotrebiteľ. Analýza generácie Y, jej spotrebiteľského správania a preferencií a identifikácia faktorov determinujúcich tvorbu marketingových a komunikačných konceptov. Kľúčom k úspechu v marketingu určenom pre generáciu Y budú flexibilita, prispôsobivosť a schopnosť reagovať. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01828-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1