Number of the records: 1  

Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov

  1. Title Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov
    Author infoMiroslava Loydlová, Zuzana Francová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 96-106. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.133 - Dopyt
    Keywords generácie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * marketing * komunikácia
    AnnotationV dôsledku vonkajších vplyvov sa vo vyspelých ekonomikách formuje nový, sofistikovaný spotrebiteľ. Analýza generácie Y, jej spotrebiteľského správania a preferencií a identifikácia faktorov determinujúcich tvorbu marketingových a komunikačných konceptov. Kľúčom k úspechu v marketingu určenom pre generáciu Y budú flexibilita, prispôsobivosť a schopnosť reagovať.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01828-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.