Number of the records: 1  

CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu

  1. Title CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu
    Author infoMagdaléna Cárachová
    Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. [1-8]. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnnotationVzhľadom na situáciu na trhu je nevyhnutná zmena orientácie na produkt, na orientáciu na zákazníka. CRM systém zabezpečuje integráciu týchto prvkov a činností: predaj a distribúcia, marketing, servis, plánovanie zdrojov firmy či spoločnosti, riadiace funkcie cez automatizáciu obchodných procesov, informačné zdroje a technologické riešenia, ktoré znamenajú súbor vysoko kvalitných vzťahov so všetkými zákazníkmi. Systém CRM, stavebné bloky CRM.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01851-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.