Number of the records: 1
Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ
Title Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ Author info Barbora Brynkusová Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 19-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * distribúcia * reklama * telemarketing * politika cenová * politika personálna * produkty * správanie spotrebiteľa * štúdie * Európska únia * kríza hospodárska Annotation Dosahy krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu. Správanie spotrebiteľov v štúdii spoločnosti Cetelem, kde boli dopytovaní spotrebitelia 12 krajín Európy. Medzinárodná produktová politika. Medzinárodná cenová politika. Medzinárodná komunikačná politika. Medzinárodná personálna politika. Štúdie v oblasti medzinárodnej marketingovej stratégie v EÚ. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01864-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1