Number of the records: 1  

Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy

  1. Title Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy
    Author infoErika Mária Jamborová
    Author Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 42-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh
    Keywords trh finančný * banky * úver * dlhopisy * papiere cenné * poisťovne * poistenie * marketing * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kríza finančná * kríza hospodárska
    AnnotationFinančné trhy a kríza. Stratégia bánk a poisťovní v oblasti poskytovania finančných služieb. Úloha marketingu a význam medzinárodných marketingových stratégií finančných inštitúcií Slovenskej republiky. Dosah krízy na zmenu v ponuke bankových produktov. Dosah krízy na zmenu portfólia poistných produktov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01864-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.