Number of the records: 1
Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy
Title Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy Author info Erika Mária Jamborová Author Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 42-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh Keywords trh finančný * banky * úver * dlhopisy * papiere cenné * poisťovne * poistenie * marketing * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kríza finančná * kríza hospodárska Annotation Finančné trhy a kríza. Stratégia bánk a poisťovní v oblasti poskytovania finančných služieb. Úloha marketingu a význam medzinárodných marketingových stratégií finančných inštitúcií Slovenskej republiky. Dosah krízy na zmenu v ponuke bankových produktov. Dosah krízy na zmenu portfólia poistných produktov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01864-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1