Number of the records: 1
Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí
Title Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí Author info Mária Šášiková Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 336-342. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * siete sociálne Annotation Nástup novej generácie zákazníkov, s iným životným štýlom, pre ktorých marketéri museli vyvinúť iný komunikačný prístup. Pripojenie sa k sociálnej sieti, potreba zaujať pomocou netradičných médií, či dosiahnutie zážitku z komunikovaného marketingového posolstva sú neodmysliteľnými súčasťami súčasného prístupu k marketingovej komunikácií. Guerilla marketing, vírusový marketing, event marketing, product placement, mobilný marketing, podprahová reklama. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-017, originál dokumentu
article
Number of the records: 1