Number of the records: 1
Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku
Title Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku Author info Lukáš Šveda, Peter Štefaňák Author Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Štefaňák Peter EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 361-364. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 17 - Etika. Morálka Keywords predajcovia * etika * etika podniková * správanie Annotation Nová úloha a postavenie predajcov v kontexte tvorby etickej klímy podniku. Dôležitosť manažmentu predaja v otázke systému kontroly predajcov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-029, originál dokumentu
article
Number of the records: 1