Number of the records: 1  

Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku

  1. Title Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku
    Author infoNikoleta Krecháčová
    Author Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 190-193. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    NoteVEGA 1/0228/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Keywords podnik * plán marketingový * predaj * predvídanie * plán podnikový * plán strategický
    AnnotationMiesto plánovacieho systému v modernom manažmente. Faktory ovplyvňujúce marketing a rozhodovanie pri zostavení plánov predaja. Plánovanie v marketingu. Proces marketingového plánovania. Vzťah prognózy predaja a marketingového plánu. Predvídanie predaja.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-038, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.