Number of the records: 1
Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem
Title Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem Author info Peter Paľko Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 252-257. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kampane reklamné * nástroje marketingové * stratégia podniková Annotation Pojem virálny marketing. Formy a proces virálneho marketingu. Pozitívny a negatívny efekt implementácie virálneho marketingu. Podporné oblasti virálneho marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-042, originál dokumentu
article
Number of the records: 1