Number of the records: 1  

The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students

  1. Title The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students
    TranslationMarketing vysokých škôl - proces budovania vzťaho so študentmi
    Author infoAndrzej Szromnik, Elžbieta Wolanin-Jarosz
    Author Szromnik Andrzej
    Co-authors Wolanin-Jarosz Elžbieta
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 4-13. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020
    NoteRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords marketing * študenti * stratégia marketingová * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské
    AnnotationPrezentácia procesu budovania pozitívnych vzťahov medzi študentmi a univerzitami. Proces je založený na niekoľkých hlavných prvkoch: dôvere, kvalite, spokojnosti, hodnotách a záväzku. Využitie marketingovej stratégie, ktorá zahŕňa proces, určite prispeje k posilneniu postavenia univerzity na súčasnom vzdelávacom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2011: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF462.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení