Number of the records: 1  

Company's princing policy

  1. Title Company's princing policy
    TranslationCenová politika v obchodných spoločnostiach
    Author infoErika Liptáková, Zuzana Hajduová, Marek Andrejkovič
    Author Liptáková Erika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 77-86. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.53 - Cenová politika
    Keywords spoločnosti obchodné * regresia * modely ekonomicko-matematické * stratégia marketingová * politika cenová
    AnnotationSprávne stanovenie cien je dôležité pri celkovej marketingovej stratégii, pretože to má vplyv na príjmy a ziskovosť podniku. Popis marketingovej stratégie firmy, ktorá obchoduje na trhu s približne 10 000 druhov tovaru. Spoločnosť pôsobí vo vysoko konkurenčnom prostredí, a preto potrebuje flexibilnú cenovú politiku. Prezentácia matematického modelu na stanovenie marže predávaného tovaru.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00708-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2011: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti824.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.