Number of the records: 1  

Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor

  1. Title Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor
    Parallel titleModern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector
    TranslationModern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 493-506. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie ziskové * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * partnerstvo sociálne * služby verejnoprospešné * organizácie nevládne * marketing sociálny * marketing spoločenský
    AnnotationVýznam a úlohy neziskového sektora. Partnerstvo ziskového a neziskového sektora. Cause-related marketing (dobročinný marketing). Tri piliere CRM. Sociálny marketing. Fundraising. Tvorba fundraisingovej stratégie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02020-002, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.