Number of the records: 1
Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor
Title Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor Parallel title Modern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector Translation Modern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 493-506. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords organizácie ziskové * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * partnerstvo sociálne * služby verejnoprospešné * organizácie nevládne * marketing sociálny * marketing spoločenský Annotation Význam a úlohy neziskového sektora. Partnerstvo ziskového a neziskového sektora. Cause-related marketing (dobročinný marketing). Tri piliere CRM. Sociálny marketing. Fundraising. Tvorba fundraisingovej stratégie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02020-002, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1