Number of the records: 1
Online marketing strategies for travel agencies
Title Online marketing strategies for travel agencies Translation Online marketingové stratégie pre cestovné agentúry Author info Martin Volek Author Volek Martin EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 590-599. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * siete sociálne * médiá * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * agentúry cestovné * ruch cestovný Annotation Úlohy online marketingu a jeho výhody v porovnaní s tradičným marketingom. Koniec tzv. "obťažujúceho" marketingu. Optimalizácia vyhľadávacích nástrojov. Online marketing v sociálnych médiách a na sociálnych sieťach. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02020-012, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1