- Regulácia reklamy
Number of the records: 1  

Regulácia reklamy

  1. Title Regulácia reklamy . I.. Súčasné podmienky regulácie reklamy v EÚ
    Parallel titleThe Advertising regulation I. The current conditions in the EU regulation of advertising
    Author infoOtília Zorkóciová, Lenka Šimorová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 600-614. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords regulácia * harmonizácia * Európska únia * etika podnikateľská * reklama
    AnnotationAnalýza fungovania súčasného systému regulácie reklamy v EÚ s poukázaním na relatívne jednoduché možnosti vnesenia sťažností voči neetickým reklamným posolstvám prekračujúcim hranice členských krajín.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02020-013, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.