Number of the records: 1  

E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach

  1. Title E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach
    Author infoRomana Olexová
    Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S.. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu KEGA 3/7284/09 Zásady a metódy vedeckej práce vzdelávacích a kvalifikačných stupňov vysokej školy obchodno-vedného zamerania
    NoteKEGA 3/7284/09
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * elektronizácia * nástroje marketingové * kampane reklamné * marketing služieb * boj konkurenčný
    AnnotationE-marketing, jeho nástroje a základná štruktúra nákladov spojených s e-marketingom. S uvedením aktuálnych príkladov zo slovenskej praxe je zámerom príspevku poukázať na čoraz širšie zapojenie prvkov e-marketingu v marketingových kampaniach a v konkurenčnom boji, najmä v prípade služieb, a jeho narastajúci význam pre úspešné presadenie sa na trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-050, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.