Number of the records: 1
Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí
Title Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí Parallel title The Digital marketing audit as a tool for an effective navigation of a company in modern environment Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Digitálny marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom Nové trendy v marketingu, zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem, 15.-16. novembra 2011, Smolenice. S. 50-60. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * internet * médiá * stratégia marketingová * audit * reklama Annotation Globálny rozmach internetu. Digitálny marketing a jeho oblasti: on-line marketing, mobilný marketing, rádio marketing, TV marketing, outdoor marketing. Digitálny marketingový audit. Jedenásť základných oblastí v digitálnom marketingovom audite, ktoré sú potrebné na tvorbu digitálnej marketingovej stratégie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02124-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1