Number of the records: 1  

Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí

  1. Title Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí
    Parallel titleThe Digital marketing audit as a tool for an effective navigation of a company in modern environment
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentDigitálny marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom Nové trendy v marketingu, zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem, 15.-16. novembra 2011, Smolenice. S. 50-60. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * internet * médiá * stratégia marketingová * audit * reklama
    AnnotationGlobálny rozmach internetu. Digitálny marketing a jeho oblasti: on-line marketing, mobilný marketing, rádio marketing, TV marketing, outdoor marketing. Digitálny marketingový audit. Jedenásť základných oblastí v digitálnom marketingovom audite, ktoré sú potrebné na tvorbu digitálnej marketingovej stratégie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02124-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.