Number of the records: 1
Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí
Title Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí Author info Ľudmila Nagyová, Zdenka Kadeková Author Nagyová Ľudmila Co-authors Kadeková Zdenka Source document Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 2 (2011), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords firmy * konkurencieschopnosť * reklama * kampane reklamné * zákazníci Annotation Vzhľadom na silné konkurenčné prostredie a vzrastajúcu náročnosť zákazníka je výber vhodnej formy propagačných aktivít firmy veľmi dôležitý. Dopad reklamy spoločnosti Coca Cola na zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
article
Number of the records: 1