Number of the records: 1
Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen
Title Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen Author info Katarína Teplická, Henrieta Pavolová Author Teplická Katarína Co-authors Pavolová Henrieta Source document Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. Roč. 17, zoš. 64 (1/2012), s. 34-36. - Bratislava : IBIS partner, 2012. ISSN 1335-1729 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing manažment * manažment znalostný * riadenie strategické * nástroje riadenia * metódy riadenia * kaizen Annotation Kaizen, postup kontinuálneho zlepšovania aktivít v podniku vrátane marketingových činností. Výhody, ktoré prináša tento japonský systém a ktoré sa premietnu aj do oblasti starostlivosti o zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: zoš. 64-67
article
Number of the records: 1