Number of the records: 1  

Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen

  1. Title Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen
    Author infoKatarína Teplická, Henrieta Pavolová
    Author Teplická Katarína
    Co-authors Pavolová Henrieta
    Source document Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. Roč. 17, zoš. 64 (1/2012), s. 34-36. - Bratislava : IBIS partner, 2012. ISSN 1335-1729
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing manažment * manažment znalostný * riadenie strategické * nástroje riadenia * metódy riadenia * kaizen
    AnnotationKaizen, postup kontinuálneho zlepšovania aktivít v podniku vrátane marketingových činností. Výhody, ktoré prináša tento japonský systém a ktoré sa premietnu aj do oblasti starostlivosti o zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: zoš. 64-67

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.