Number of the records: 1  

Privátne značky

  1. Title Privátne značky
    Author infoEva Poliačiková
    Author Poliačiková Eva
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 146-155. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords značky kvality * trh * marketing * lojálnosť zákazníkov * maloobchod * značky maloobchodné
    AnnotationDefinovanie pojmu privátna značka, jej postupné etablovanie na trhu. Význam privátnych značiek pre výrobcov, predajcov i spotrebiteľov. Členenie privátnych značiek. Stratégia ich zavádzania. Vzťah zákazníka a značky. Funkcia značky a typy zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext145.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.