Number of the records: 1  

Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook

  1. Title Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook : bakalárska práca
    Author infoRoman Hatadám, školiteľ: Barbora Brynkusová
    Author Hatadám Roman
    Another authors Brynkusová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2011. - 51 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number858063

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.