Number of the records: 1  

Je firemná filantropia marketingový nástroj?

  1. Title Je firemná filantropia marketingový nástroj?
    Author infoMartin Vančo
    Author Vančo Martin
    Source document Finančný manažment. Č. 4 (2012), s. 57-59. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 1 - Filozofia
    Keywords filantropia * organizácie neziskové * sektor terciárny * dane z príjmov * marketing * firmy * osoby právnické
    AnnotationMimovládne organizácie závislé na firemnej filantropii. Vzájomne prepojený vzťah štát - súkromný sektor - tretí sektor. Filantropia a jej verejnoprospešná funkcia. Asignácia 2 percent dane z príjmu právnických osôb alebo dvojpercentná filantropia. Vzťah filantropie a marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 4-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.