Number of the records: 1  

Víc hlav víc ví

  1. Title Víc hlav víc ví
    Author infoTereza Meravá
    Author Meravá Tereza
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 4 (Duben 2012), s. 24-25. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * výrobky * značky výrobkov * zákazníci * súťaže
    AnnotationSpolutvorba poskytuje široké pole nástrojov, od diskusií a workshopov so špeciálne vybranou skupinou zákazníkov, ktorí sa môžu podeliť o nápady na výrobky, ich komunikácii, cez masovo zamerané súťaže. Zapojenie zákazníkov môže byť prínosné aj z hľadiska budovania celkovej stratégie, marketingových nástrojov aj smerovania značky. Niekoľko príkladov spolutvorby vo forme súťaží.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-7 + 6 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.